Powered By Blogger

21 dec. 2019

Tot ce am avut vreodată nevoie să învăț, am învățat de la mama.. - Dan Puric

M-a învățat să apreciez un lucru bun făcut:
„Daca tot vă omorâți, omorâți-vă afară! Abia am terminat curățenia!"
M-a învățat religie:
„Roagă-te să iasă pata asta de pe covor!"
M-a învățat logica:
„Pentru că eu am spus! Și gata!"
M-a învățat să prezic viitorul:
„Să folosești mereu lenjerie curată, în caz că vreodată ți se întâmplă vreun accident".
M-a învățat ironia:
„Mai plângi mult și atunci chiar o să-ți dau un motiv să plângi!"
M-a învățat să fac economii:
„Păstrează lacrimile pentru când voi muri eu!"
M-a învățat osmoza:
„Închide gura și ia și mănâncă!"
M-a învățat contorsionism:
„Mai uită-te și tu de jur imprejurul tău... "
M-a învățat forța și voința:
„O să rămâi la masă până mănânci tot!"
M-a învățat meteorologie:
„Se pare că a trecut un uragan prin camera ta!"
M-a învățat măsura:
„Ți-am zis de un milion de ori să nu mai fii exagerat!"
M-a învățat ciclul vieții:
„Eu te-am adus pe lumea asta, și tot eu pot să te și scot din ea!"
M-a învățat să modific tipurile de comportament:
„Nu te mai purta ca taică-tău!"
M-a învățat invidia:
„Există un milion de copii pe lumea asta nu așa norocoși să aibă o mamă așa minunată ca a ta!"
M-a învățat ventrilogia:
„Nu-mi răspunde inapoi! Taci din gură și spune: de ce ai făcut asta?''
M-a învățat deontologia:
„Dacă încă o dată mai vorbești neîntrebat, îți lipesc dinții de perete!"
M-a învățat linia dreaptă:
„Îți trag o palmă de te îndrepți imediat!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează