Powered By Blogger

9 oct. 2020

Bărbatul milionar cu femeia manager

Un grup de turiști care vizitau o fermă de crocodili se aflau pe o structură plutitoare în mijlocul unui lac, înconjurați de crocodili uriași.
Proprietarul fermei își provoacă oaspeții:
 „Oricine va avea curajul să sară în apă, va reuși sa înoate până la margine și va supraviețui, va primi 1 milion de dolari”.
Tăcerea e asurzitoare. Nimeni  nu îndrăznește să se miște. Toți se priveau îngroziți, așteptând să se întâmple ceva, când deodată un om plonjează în apă...
Urmărit de crocodili, înotând cu maxim efort, lovind cu mâinile și picioarele in stânga și-n dreapta, ajunge la mal epuizat, dar... nevătămat, sub privirile șocate ale celorlalți oaspeți.
Proprietarul anunță bucuros:
„Felicitări! Avem un curajos câștigător!”
După ce își primește recompensa, norocosul câștigător și soția se întorc în camera de hotel, unde bărbatul ține să-i mărturisească soției:
 „Draga mea, eu nu am sărit... cineva m-a împins!!!”
Soția lui zâmbește larg și răspunde sec:
„Da! Eu am fost aceea... tu ai fi sărit de bunăvoie?”

Morala:
„În spatele fiecărui bărbat de succes, se află o femeie care știe ce vrea”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează