Powered By Blogger

19 dec. 2020

Mama coace pâine - Grigore Vieru










Mama coace pâine,

soare în ferestre,

soarele e unul,

Mama una este. 


Cântă un greier din aripă.

Greieruş, nu ţârâi,

Mama s-a culcat o clipă

și o poţi trezi, trezi.


Greieruşul fără casă,

uite nu mai ţârâi, jur,

dar nici frunza să nu cază

de ce cade ea zurzu.


Mama coace pâine, 

soare în ferestre,

soarele e unul,

Mama una este. 


Stea, stea logostea,

leagănă fetiţa mea. 

Că eu-s tare ocupată

și ea vrea mult legănată.

Stea, stea logostea,

leagănă fetiţa mea.


Leagăn-o blând şi mereu,

stea, stea legănea,

să creadă că o legăn eu,

stea, stea legănea,

leagănă fetiţa mea.

Că eu-s tare ocupată

și ea vrea mult legănată

stea, stea logostea,

leagănă fetiţa mea. 


Mama coace pâine,

soare in ferestre,

soarele e unul,

Mama una este.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează