Powered By Blogger

21 apr. 2021

Prag așteptării - George Lesnea











Prag deșteptării - gândul... clipa lui

ține cu nesomnul tainic sfat

peste suflet arcuindu-mi cerul...

Ca și cum tăcerea m-ar fi întrebat.


Cum îmi rostui anii și-n ce tâlcuri

prin ce adevăruri Muntele mi-l sui

de durerea cărui Moș ulciorul

sufletul da seama... apa lui.


Când îmi stinge setea la amiază

nume dându-i celui care sânt?

Că lumina vie care-mi știe

prin tăcere drumul spre cuvânt.


Cerne aur sfânt la vadul serii

bucurând clipita gândului înalt

ușile-ntrebării clătinându-mi

dintr-un tâlc anume-n Tâlcul Celălalt.


Gândul treaz încuie-n pietre taina

pașii cumpănindu-i presărați pe drum

memorându-i parcă și însingurându-i

pe cărări abrupte printre nori de fum.


Rar spărgând ferestre ochiului spre vale

înapoi spre raiul visului pierdut...

Gândul însă - prag al deșteptării

tâlcuie-nceputul... de la Început...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează