Powered By Blogger

8 mai 2021

Înviere - Radu Stanca

















M-am hotărât să nu mă mai citesc

iau lumea-n cap de-acum şi plec în zare,

iar visul care tulbură şi doare

de azi încolo-ncep să-l ocolesc.


Hârtiile le fac diseară scrum

și sufletul bucăţi - poate-aşa tace

vreau să mă lase toată lume-n pace

să-mi pot vedea în linişte de drum.


Cu mine n-am să iau din ce-i pe-aici

nimic, nici amintiri şi nici regrete.

Ieşind pe poartă o să-mi spun: Poete,

de-acuma uiţi de tot şi nu mai vii.


În fine, am să fac ce n-am făcut

deși trebuia s-o fac din prima lună,

am să trântesc de pomi această strună

și-am să mă rup cu sete de trecut.


Pe urmă, desfăcut de ce-am lăsat

am să mă-ndrept prin stele mai departe,

și, fără să privesc în altă parte,

am să pătrund în moarte înviat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează