Powered By Blogger

16 sept. 2021

Labirint - Victor Felea

















Aceeași lumină același decor aceleași probleme

nici monotonia nu mai are haz nici monotonia

nu mai are ce-mi spune toate plesnesc în cele din urmă

ca niște baloane și cad și dispar

și apoi se formează din nou altceva

alte forme demoni obscuri ce ne cutreieră o vreme

până când și ei își pierd consistența

și pier undeva sau numai se retrag pentru somn

e o forfotă de mici existențe o populație nevăzută

ce umblă în lumile ei se duce revine

într-o aparentă dezordine

și totuși cu anumite rosturi posibile

însă greu de ghicit și toate acestea

se cheamă universul nostru lăuntric

da un întreg Univers așa ni se pare uneori

plin de enorme secrete intimidant

pentru ca altă dată să pară doar un sac prăfuit

înțesat de lucruri uzate umile și toate parcă există

și parcă nu există ca-ntr-un teatru de umbre

dar eu care le cuget pe toate și le privesc

eu cine sunt

sunt oare mai mult decât ele

sau sunt chiar ele în clipa când vor să se uite

la sine dintr-un unghi mai înalt

haidem îi spun visului meu

du-mă în acest labirint

la locurile sfinte primordiale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează