Powered By Blogger

8 sept. 2021

Păsări de flăcări - Constantin Nisipeanu












Gura ta e o floare. O flacără

care îmi mistuie gândurile,

o flacără care îmi arde plămânii,

o floare al cărei parfum

îmi tulbură ochii, îmi sfâșie inima.


Dă-mi gura ta să-i beau

până la ultima picătură parfumul,

să-i gust pe buze flacăra mistuitoare,

să adorm cu această floare pe inimă.

Cu această floare care e o flacără.


Cuprinde-mă cu brațele tale care sunt liane,

care sunt păduri, păduri bântuite

de fiare sălbatice, sălbatice

ca flacăra buzelor tale

ca floarea ce ți-ai prins-o în păr,

în părul tău de unde izbucnesc

flăcări albastre și roșii și verzi,

verzi ca pădurea surâsului tău.


Să mergem. Vreau să mergem cât mai departe

printre lianele și pădurile din inima ta,

dini inima ta peste care au năvălit

apele unui tulburător ocean,

tulburător ca buzele tale, ca părul tău,

ca părul tău pe care îl beau

păsările de umbră ale viselor mele,

păsările de flăcări ale inimii mele,

ale inimii mele ce a devenit o furtună

pe care numai buzele tale o pot stăpâni.


1948

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează