Powered By Blogger

10 mai 2022

Îmi pare rău - Traian Dorz












Îmi pare rău de tot ce-n viață

putut-am pierde în zadar

dar după vremea mea pierdută

îmi pare rău cel mai amar.


Îmi pare rău după Cuvântul

ce L-am știut și nu L-am spus

de tot ce nu mai pot întoarce

căci timpul meu pierdut s-a dus.


Îmi pare rău după iubirea

ce-o datoram și n-am știut

c-atâți din cei ce-o așteptară

s-au dus cu timpul meu pierdut.


Îmi pare rău după-mpăcarea

ce n-am căutat-o când puteam

acum s-a dus și ea și harul

cu timpul care nu-l mai am.


Îmi pare rău după pierzarea

atâtora din dragii mei

nu i-am chemat de-ajuns - și-s pururi

cu timpul meu pierduți și ei.


Îmi pare rău amar Isuse

de cât puteam și n-am făcut

cum am să pot răspunde-odată

de timpul meu pierdut, pierdut!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează