Powered By Blogger

2 iun. 2022

Balaurii - Ion Cocora


Balaurii unul după altul se cațără pe turnul cu fantome

au douăsprezece capete dar nu le sunt de ajuns

fiecare și-l caută pe al treisprezecelea

pentru altă inimă proprie pentru alt suflet propriu

își dispută o potcoavă găsită pe un nor ceva mai neguros

decât sunt norii de obicei „e a norocului am văzut-o primul

îmi aparține” spune unul sărind să o apuce și brusc se

prăbușește

dintr-o eroare a privirii sau a pasului prea grăbit

să ajungă în vîrful turnului încă nevăzut cu ochiul liber

uite așa ne-am trezit cu apocalipsa vizavi de casa noastră

deși nu se arată chipuri nici de îngeri nici de draci

e liniște deplină ușile se pare că sunt bine zăvorâte

storurile perfect trase toxicitatea universală zero

consoarta mea și-a evaluat viața și a decis

să nu se mai ridice din pat

eu mi-am evaluat moartea și am decis să fumez trabuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează