Powered By Blogger

1 dec. 2022

Mangalia - Eugen Ștefănescu-Est













Soarele pătrunde-n mine

Cald, strălucitor, și viu...

Briza își revarsă fluviul de atingeri rafinate

Pe tot corpul meu de friguri,

Suflă-n părul meu de zdrențe,

Mă sărută pe obraji,

Mă învăluie lumina în efluvii de platină,

Mă destramă voluptatea în vibrații și flori...


Marea e o apă verde, ce se vaietă isteric

În dantelele-i de spumă,

În nălucile de-oglinzi...

Marea e o apă-albastră de chimere călătoare,

Marea e o dungă neagră de vibrații ne'nțelese,

De chemări imperative,

De credință

Și de chin...


Marea!...

Marea infinită!...

Marea gravă,

Visătoare,

Orbitoare de lumină,

Iluzorie în soare!...

..........................


Ochii-mi sunt încinși cu vraje,

Limpezișuri de poemă se aprind în jurul meu,

Dănțuiesc comori de raze între genele-mi buimace...

..........................


Soarele pătrunde-n mine

Cald,

Strălucitor,

Și viu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează