Powered By Blogger

1 ian. 2023

Ora - Nichita Danilov


I

Mâna mea mi-o întind peste lucruri, cu degetele mele închid pleoapele fiecărui lucru bolnav. 

Mă înalț din întuneric și în propriile mele adâncimi pier!

„Sunt cel care sunt!"

Pașii mei nu lasă urme pe drum,

nici o oglindă nu păstrează

imaginea mea!


II

„Sunt cel care sunt!"


III

Seara mă simt ca un cer

iluminat de tristețe,

noaptea mă las dus de valuri

spre mine ca spre

un ultim țărm.

Nu intru pe nici o ușă, în nici o casă nu vin,


in nici un suflet nu ma cobor.

Nicaieri nu ma aflu,

nici inlauntrul meu

nu ma regasesc.


IV

Sunt tristetea cea mai vasta,

cel mai dureros extaz.

Bucuria ce creste din mine

nu va ajunge niciodata la cer.

Cu disperare ml revars,

tasnesc din sinea mea

spre lucrurile ingrozite din jur,

dar pretutindeni sunt 

Eu!


V

De sete norii crapa pe cer!


VI

inchid ochii si in fata ta

tot mai gol ma trezesc.

ia si du-ma din tine afara,

in plin vant! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează