Powered By Blogger

25 iun. 2023

În amintirea Fratelui Serghei Esenin - Evgheni Evtușenco

 


Susure trifoiu-n lunca beată,

vântu-n pini vuiască-ameţitor, 

tot nu voi putea să uit vreodată 

că şi eu va trebui să mor.


Dar un pui beteag plâns de puştime

îmi va da deodată de-nţeles

c-a muri e totuşi o cruzime,

faţă de prieteni, mai ales.


Preţuind viaţa doar prin moarte,

nu pierim ca apa în nisip;

cei ce vin, pe cei plecaţi departe,

să-i înlocuiască nu e chip.


Cât de cât, la toate-am luat aminte,

nu-n zadar am dat şi-am încasat – 

credem c-am uitat ce-aveam în minte,

dar păstrăm în minte ce-am uitat.


Tot ce-aş vrea – pe buze,-n nefiinţă,

dulcele trifoi să-l simt arzând.

Tot ce-aş vrea – infima-ngăduinţă

de a nu muri de tot nicicând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează