Powered By Blogger

9 aug. 2024

Trăiesc flămând (Dor) – Valeriu Gafencu

 

Trăiesc flămând, trăiesc o bucurie,

Frumoasă ca un crin din Paradis,

Potirul florii e mereu deschis 

Și-i plin cu lacrimi și cu apă vie,

Potirul florii e o-mpărăție.


Când răii mă defaimă și mă-njură

Și-n clocot de mânie ura-și varsă,

Potirul lacrimilor se revarsă 

Și-mi primenește sufletul de zgură,

Atunci Iisus de mine mult Se-ndură.


Sub crucea grea ce mă apasă sânger,

Cu trupu-ncovoiat de neputință,

Din când în când din cer coboar-un înger 

Și sufletul mi-l umple cu credință;

M-apropii tot mai mult de biruință.


Mă plouă-n taină razele de soare,

Iisus m-adapă-n veci cu Apa Vie,

Grăuntele zvârlit în groapă-nvie

Cu haina îmbrăcat, de sărbătoare,

Trăiesc flămând, trăiesc o bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează