Powered By Blogger

11 dec. 2018

Vreau să te uit - Leonida Lari



















Vreau să te uit, iubire ce cu-aripa, 
Ai șters un cerc de viață-așa ușor, 
Vreau să te uit și sufăr ora, clipa, 
Tot timpu-acesta nesuferitor.

Căci timpul nu-mi surâde, mă veghează
Din multele, dar dreptele oglinzi
Și între noi necruțător se-așează, 
Când brațele spre mine le întinzi.

Căci timpul nu suportă nici cuvinte
De dragoste ce suflu-mi bântuiesc
Și-n vise-mi intră și-mi aduce-aminte
Că nu am niciun drept să mai iubesc.

O rană vie mi-e întreaga soartă, 
Prin care timpul trece triumfând, 
Vreau să te uit, iubirea mea, mă iartă, 
Vreau să te uit, de timp nemaiuitând.

Și-l las să-și poarte apa lui sălcie
Oriunde-aș fi, în casă sau în câmp, 
Vreau să te uit, iubirea mea târzie, 
Dar tu țâșnești năucă peste timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează