Powered By Blogger

16 ian. 2020

Podul Mirabeau - Guillaume Apollinaire













Pe sub podul Mirabeau curge Sena
și trec iubirile
ce-mi trebuiesc amintirile
tristeții bucuria-i duce trena.

Noaptea să vină ora să bată
zilele trec, eu niciodată.

Mâini în mâini față-n față vom rămâne oare
încât să se facă
un pod împletit din îmbrățişare
să treacă privirile nemuritoare.

Noaptea să vină ora să bată
zilele trec, eu niciodată.

E dusă iubirea cu apa la vale
e dusă iubirea
viața se mişcă mult prea agale
iute-i speranța afară din cale.

Noaptea să vină ora să bată
zilele trec eu niciodată.

Zi după zi săptămâni din plin
a trecut timpul
fără întoarcere îi țin iubirile trena
sub podul Mirabeau curge Sena
noaptea să vină ora să bată
zilele trec, eu niciodată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează