Powered By Blogger

29 iul. 2020

Zaraza - Ion Pribeagu




Foarte cunoscută melodia interpretată de Cristian Vasile. Puțini știu cine este autorul versurilor 


Când apari seniorita în parc pe-nserat

Curg în juru-ți petale de crin

Ai în ochi patimi dulci și luciri de păcat

Și ai trupul de șarpe felin


Gura ta e-un poem de nebune dorinți

Sânii tăi un tezaur sublim

Ești un demon din vis care tulburi și minți

Dar ai zâmbetul de heruvim


Vreau să-mi spui frumoasă Zaraza

Cine te-a iubit

Câți au plâns nebuni pentru tine

Și câți au murit

Vreau să-mi dai gura-ți dulce Zaraza

Să mă-mbete mereu

De a ta sărutare Zaraza vreau sa mor și eu


Vreau să-mi spui frumoasă Zaraza

Cine te-a iubit

Câti au plâns nebuni pentru tine

Și câți au murit

Vreau să-mi dai gura-ți dulce Zaraza

Să mă-mbete mereu

De a ta sărutare Zaraza vreau sa mor și eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează