Powered By Blogger

9 sept. 2020

Te aştept - Pavel Coruț



















Te aştept...
femeia mea din astă lume
ne-a pus iubirea faţă-n faţă,
ne-am întâlnit, fără de nume,
ca două picături de viaţă.

Nu-ţi dărui aur şi nici astre,
ci foc de inimă curată,
să lege sufletele noastre,
într-o poveste adevărată.

Nu-mi cere sacre jurăminte
în vorbe multe şi frumoase!
Urăsc beţia de cuvinte
ce-ascunde gânduri mincinoase.

Închide ochii o clipită,
atinge-mi inima cu gândul
și vei afla, a mea iubită,
tot ce nu-ţi poate da cuvântul!

Eu am citit în al tău suflet,
așa cum se citeşte-n carte,
o frământare neagră-n cuget,
e rea şi încă ne desparte.

Te-aştept cu inima deschisă,
nu zăbovi prea multă vreme,
ia mâna către tine-întinsă,
nu şovăi şi nu te teme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează