Powered By Blogger

9 oct. 2020

Trecui azi pe la cișmea - Grigore Vieru











Trecui azi pe la cișmea, 

văzui tinereţea mea, 

văzui tinereţea mea,

în rochiță subțirea!

În rochiță subțirea!

Nu știu unde se grăbea.


Văzui tinereţea mea,

nu știu unde se grăbea

tinerețe, vezi cum ești,

unde oare te grăbești?


Mi-a văzut-o sufletu, 

s-o oprească nu putu,

și-a văzut-o inima,

n-a putut-o înturna!

Tinereţe, vezi cum eşti,

unde oare te grăbești?


Doamne, cum e viaţa lui, 

cum e viața omului, 

mi-l îmbracă florile,

pe urmă ninsorile!

Tinerețe, vezi cum eşti,

unde oare te sileşti? 


Se lasă iarna pe nuc, 

și mă-ntreabă cum o duc,

nu ştiu ce mă-ntreabă aşa

parcă n-aş fi, n-ar vedea

parcă n-aş fi, n-ar vedea 

că sunt albă ca și ea.


Parcă n-aş fi, n-ar vedea 

că sunt albă ca și ea.

Tinereţe, vezi cum eşti,

unde oare te sileşti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează