Powered By Blogger

10 nov. 2020

Nu pot altfel! - Corneliu Vadim Tudor








Şerpilor de teapa lui Gh. Funar - Caritas


Nu mai am, prieteni, ce să vă ofer

rând pe rând, ca laşii, m-aţi trădat cu toţii

am rămas mai singur ca Icar pe cer

să-mi urmez destinul, să mă lupt cu hoţii.


Ani şi ani de zile n-aveam loc de voi

mi-aţi mâncat din palmă, îmi dormeaţi la uşă

erați neică-nimeni, muşte de gunoi

incolori ca urna goală de cenuşă.


Eu v-am luat sub braţul meu ocrotitor

wu v-am pus pe liste, eu am pus ştampila

eram zeul vostru binefăcător

iar apoi, trădarea… Dumnezeu cu mila…


Nu sunt eu de vină că se fură tot

inclusiv alegeri (de nu s-ar mai face!)

Eu i-am dat Mafiei, zilnic, peste bot

iar în vremea asta voi cădeaţi la pace.


Singur mi-am dus crucea, ca Isus Christos

chiar şi azi fac slalom greu printre procese

dar n-am pus o clipă Tricolorul jos

n-am intrat în nici un joc de interese.


Numai eu ştiu, Doamne, cât am pătimit

dar nu se termină nici acum calvarul.

Totuşi, este bine că ne-am lămurit:

voi aţi luat caimacul, eu am luat amarul.


Îmi asum destinul, nu regret nimic

parcă sunt fraţi gemeni toţi sacrificaţii

„Nu pot altfel!” - iată, pot şi eu să zic

precum Martin Luther, ce-a sfidat prelaţii.


Da, sunt uraganul cel devastator!

Da, ard putregaiul speciei umane!

Parcă oşti de îngeri albi mă poartă-n zbor

și îmi plec genunchii numai la icoane.


Dacă e nevoie, şi din bici pleznesc

precum a făcut-o chiar Mîntuitorul

lupta, pentru mine, e ceva firesc

de-asta mă iubeşte tot mai mult poporul.


Lumea mă priveşte ca pe-un salvator

eu cămaşa morţii, vai, am îmbrăcat-o!

Fă posibil, Doamne, ca acest popor

să nu cadă jertfă pe altarul NATO.


Ţara noastră pierde şi acest război

ce capitulare grea şi ruşinoasă!

Parcă bate ceasul Zilei de Apoi

Antichrist dă buzna peste noi în casă.


Toată lumea tace. Nu-i nici un ecou.

Numai eu trag, zilnic, clopotul cel mare.

„Somnul cel de moarte” i-a cuprins din nou

pe românii noştri fără apărare.


Atmosferă sumbră… mulți se sinucid

unii fug din ţară, sau fac cozi la moaşte.

Interlopii spurcă fiece partid

aimt că un dezastru şi mai rău ne paşte.


Lupt pe două fronturi: cu mai vechi duşmani

dar şi cu ingraţii ce mi-au stat alături.

Ei îşi vând şi morţii pentr-un pumn de bani.

Şi să nu-i faci ţăndări? Şi să nu îi mături?


Noaptea de 13 spre 14 noiembrie 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează