Powered By Blogger

16 dec. 2020

Parcul cu platani - Nora Iuga








din nou noaptea ca-n adolescență

prin bucătării poemele mele bezmetice

tu care știai atât de bine

să citești stările

să te legi de cauzalități nevăzute

tu care aveai un voal negru

acopereai cu el veioza

când voiai să-ți găsești

pivniță trupului

acolo pe gem în colțul din stânga

fluturele cu cap de mort

 

și tu cu amorurile tale

mototolindu-ți cearceafurile

în gândul unei femei imaginare

tu alergând sub felinarele roșii

când sperma, când ploaia, când liniștea

iți disputau spațiul dintre două rugăciuni

poți să faci ce vrei

eu tot aduc fără să știi

în această hârtie nerușinată

fiecare poem e un viol

fiecare ficțiune e refugiul unui masochist

de unde nevoia asta

de inteligență a sexului

de unde atâtea curbe insinuante

în sângele ciclic al trandafirului

mă gândesc la bărbatul răstignit

pe crucea unei femei

mă gândesc la aerul roșu

din nara unei vite injunghiate

mi-amân pe mâine descrierea

parcului cu platani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează