Powered By Blogger

11 dec. 2020

Răsfrângere de umbră - Cezar Baltag



 Un ochi fantastic mă răsfrânge-n

oglinda cristalinului.

Plutesc ţinând în palmă rara

monedă a destinului.

 

Pe-o parte-i chipul tău, iubită

neîntâlnită nicăieri;

efigie ce-şi schimbă vârsta -

femeie azi, fecioară ieri.

 

Pe alta inima mea bate

un ritm tenace şi avid

pulsând în hohote viaţa-mi

spre-un infraroşu bănuit.

 

Vâslesc. Curg frunzele. La capăt

îl văd pe Cronos, dilatând

pupila lui săpată-n ora

smulgerii celui care sunt.

 

Cândva pe irisul albastru

dintre odată şi nicicând

va trece discul unei inimi,

zenitul bolţii eclipsând.

 

Atunci strigat voi fi de plante.

Şi din nostalgicul oval

mă va privi, furându-mi chipul,

doamna surâsului final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează