Powered By Blogger

18 ian. 2021

Are tata două fete - Dumitru Matcovschi









Are tata două fete,

are tata două zgâtii.

una face numai șotii,

alta face și năzbâtii.

Ah, fetele mele, copilele mele!

Sunt două, ah, două, sunt două zorele.

Ah, fetele mele, Ilenele mele!

Sunt două, ah, două lumânărele

ah, fetele mele, miresele mele!

Sunt două, ah, două, sunt două bezele

ah, fetele mele, fecioarele mele!

Sunt două craite cu drăgănele

și una mi-i dragă,

și alta mi-i dragă!

Ci numai cu ele

mi-e viața întreagă

cu ochii ca focul,

cu părul ca inul

ci numai cu ele

întreg mi-e destinul

râd cu ele, plâng cu ele,

spun brașoave, spun povești;

au inele, au cercele,

au și taine femeiești

două iele mititele

are tata, mărgelușe.

Sunt atât de jucărele,

sunt atât de jucăușe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează