Powered By Blogger

18 ian. 2021

Nepotrivire - Jim Morrison









O undă tresaltă pe apă si moare în mal

O alta apare si-si stinge surâsul de-opal

Si peste ele ceru-si priveste fata senină

Îi închid. Ochii-mi lăcrimează de-atâta lumină


Mai rupe o petală din trandafirul alb

Si priveste-mă cum sufăr după fiecare plutire ce se opreste în apă

După fiecare undă ce se naste din moartea plutirii petalei

După fiecare rază de lumină ce sare din undă si se pierde în aer

Inspir puternic sperând să prind raza de lumină în pieptul meu

Însă trandafirul a rămas fără petale iar pieptul meu este, încă, gol


Din senin o pasăre îsi cântă singurătatea

Si de versul ei m-agăt cu oarbă credintă

Căutând spre orizontul alb eternitatea

Sperând să se transforme în albă fiintă


Privesc văzduhul spre-orizont

Si în norii purpurii ce despică lumina îti văd chipul oglindit

Plângi sau mori sau putin din amândouă

Chipul tău înmărmurit aduce minunea

Razele se ridică spre înalt pentru ultima oară si se pierd

Iar seara cade ca pulberea neagră peste ochii mei


De ce sunt eu noapte iar tu-soare?

De ce mori tu când mă nasc eu?

De ce sunt nisip când tu esti floare?

De ce esti tu femeie când sunt zeu?


Mă ridic simtind iubirea tuturor îndrăgostitilor ce au murit

Si arunc rugăciunea ca o provocare

Dacă nu existi pentru mine printre stele

Mă voi transforma în stea si voi străluci

Doar pentru a te crea si pentru a te privi


Stăm pe o plajă, goi, renăscuti

Ascultăm nisipul si noaptea si gândurile mele

Si privim mirati în sus, pe cer

În locul de unde lipsesc două stele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează