Powered By Blogger

21 apr. 2021

Din prea mult sau prea puţin - Vasile Șeicaru












Nu merg nici călare, nici pe jos

nu  sunt nici urât, dar nici frumos

nu merg seara cu trăsura

dar mai simt în piept arsura

dorului, prea dor, de ochii tăi

nu ascult de gura lumii

chiar dacă insistă unii

dar mi-e dor, prea dor, de ochii tăi.


R: Din prea mult, sau prea puţin

aș mai bea un strop de vin

și o ceaşcă de cafea

ori  mai bună, ori mai rea

și-apoi ce-o mai fi, om mai vedea.


Nu merg seara neică, la şosea

nici nu port costum de catifea

mai găsesc vreun ban, măi vere

de benzină, sau de-o bere

dar mie dor, prea dor, de ochii tăi

nu ascult de gura lumii

chiar dacă insistă unii

dar mi-e dor, prea dor, de ochii tăi.


Dacă am pe frunte semnul meu

și dacă mai cred în Dumnezeu

e pentru că-n faţa morţii

sau a vieţii sau a sorţii

mi se face dor de ochii tăi

nu ascult de gura lumii

chiar dacă insistă unii

dar mi-e dor, prea dor, de ochii tăi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează