Powered By Blogger

19 mai 2021

Ceremonii - Gellu Naum
















Maria-Roza îmi scrie de la capătul lumii

despre răul primordial despre nostalgia noroiului

îmi scrie că plantează grâu și că îl roade singură

imediat ce răsare

și pentru că n-am supt la sânul ei în calitate de copil

îmi scrie că umblă desculță

Eu fac cafele pentru cei instalați mai de mult în pământ

sau poate sap ca să găsesc fereastra

Alături într-o lume invizibilă și sălbatică

un tip izolat mă exprimă la un telefon public

vă anunț spune el că mă aflu în piața Buzești și că de aici

am de gând să mă duc pe jos până în pivniță sau chiar mai departe

vă anunț că m-am învelit în pânză de in că mi-am pus chipiul de iarbă

și că m-am îngropat destul de adânc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează