Powered By Blogger

1 iun. 2021

Crește altă iarbă - Nichita Stănescu












Crește altă iarbă și în timp ce crește

mie nu mi se mai pare grozav că ea crește

și numai la un lucru mă gândesc

în timp ce crește:

- „Hai să ne strângem în brațe,

hai, să ne strângem în brațe”.


Zboară pasărea

tocmai deasupra mea.

Dar nu prea tare, dar nu prea ciudat.

Și nici prea cine-știe-ce, nu mi s-a părut

că zboară.

- „Hai să ne strângem în brațe, mă gândeam

sau dacă nu cumva chiar spuneam:

hai, să ne strângem în brațe”.


Uwe între timp a murit. Eu

am făcut parte din echipa,

din îndurerata echipă, din acea echipă

de oameni care

i-au căutat trupul.

Murdarul de mine, în timp ce-l căutam,

părându-mi-se, apărându-mi-se...

strigam, dacă nu cumva chiar gândeam:

-„Hai să ne strângem în brațe,

hai, să ne strângem în brațe!”


S-a dus și ora de azi.

La radio s-a dat ora exactă:

„Cling, cling” sau „Peng, peng”

Toți își potrivesc ceasurile

numai murdarul de mine

ca și cum nimica nu ar fi,

mă gândeam, sau poate chiar strigam:

- „Hai să ne strângem în brațe,

hai, să ne strângem în brațe!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează