Powered By Blogger

16 iun. 2021

Inutil - Constanța Buzea
















Ciudată soartă

luna vindecă pinii de umbră

îndepărtîndu-i ușor de pământ


tu din depărtare cu fluviul în față

al sudului ești

și cuvinte arunci în absență

scrisorile vin nu mă tem


sunt sufletul care rămâne în flaut

după ce cântecul s-a terminat

tu din depărtare în carnavaluri ascuns

tu al înfrângerii


tu în amărăciunea pe care cu dor ți-o trimit

mă gândești inutil și fără sfială

umpli cu mine o clipă

ce somnul cu plumb ți-l îneacă


mai bine încearcă un vin și nu mă iubi

sufletul tău pierdut în aparențe

să-l caut în stingerea pe care mi-o dăruiești

cu patima mea să-l împing

să-l fac de buzele mele infinit să se lepede


pentru ca numele cântecul sufletul meu

să înceapă cu mine

și mie întreg să-mi vorbească

pe mine să mă vindece

mie să-mi semene.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează