Powered By Blogger

8 iun. 2021

Să te fac să simţi iubirea - Bob Dylan











Când ploaia te loveşte în faţă,

și toată lumea se ia de tine,

te-aş putea strânge în braţe

să te fac să-mi simţi iubirea.


Când apar umbrele serii şi stelele

și nu e nimeni să-ţi şteargă lacrimile,

te-aş ţine în braţe un milion de ani

să te fac să-mi simţi iubirea.


Ştiu că nu te-ai hotărât încă,

dar nu te-aş răni niciodată.

Am ştiut de când ne-am cunoscut,

și nu am nici o îndoială că locul ți-e aici.


M-aş înfometa, m-aş învineţi,

și m-aş târî pe stradă.

Nu, nu există nimic să nu pot face

pentru ca tu să-mi simţi iubirea.


Furtunile vuiesc pe marea învolburată

și pe autostrada regretelor.

Deşi vânturile schimbării bat sălbatic,

încă nu ai cunoscut nimic asemenea mie.


Te-aş face fericită, ţi-aş îndeplini visele

și nu există nimic să nu face.

Eu merg până la capătul pământului

ca să te fac să-mi simţi iubirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează