Powered By Blogger

8 iun. 2021

Trăiește-mă - Laura Pausini
















Nu mai am nevoie de nimic acum când... 

m-a luminat iubirea ta imensă trup si suflet. 

Crede-mă, de data asta crede-mă,

și-o să vezi că n-o să se mai sfârșească, 

am o dorință mult prea sus care deja și-a luat zborul.


Gândurile nu se mai depind de trupul meu

crede-mă de data asta crede-mă pentru că...

mi-ar face atât de rău și știu asta... 

e atâta spațiu între tine și mine ca între cer și pământ

și știm ce înseamnă nevoia unul de altul.


Iubește-mă fără teamă acum, pentru o oră sau un minut

nu mă mai lăsa singură, viața mea acum îți aparține!

Iubește-mă fără rușine chiar dacă toți ne sunt împotrivă

lasă aparențele și ascultă-ți inima și ce simți pentru mine... 

te transformi într-o pictură ce-mi acoperă pereții albi și obosiți.


Crede-mă, de data asta pentru că altfel mi-ar face rău.

Dacă vrei să știi că ceea ce nu ai avut parte niciodată

trebiue să iubești din ce în ce mai mult ca să ai...

deci, iubește-mă fără frică acum pentru o oră sau un minut

și nu mă lăsa singură aici căci acum viața mea îți aparține.


Iubește-mă fără rușine chiar dacă toți sunt împotriva noastră

ai trezit în mine fantezii, m-așteptă zile numarate de fericire

viata mea este ghinionul tău, mă chinui să-ți impui ideile.

Iubește-mă fără teamă chiar dacă toți sunt împotriva noastră

lasă aparențele și ascultă-ți inima... și ce simt pentru tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează