Powered By Blogger

2 iul. 2021

Cine a brodat apa - Ahmed Lemsyeh
















Timpul ne mustră.

Spațiul ne capturează.

Efluviile solare invadează totul.

Visul a fost întrerupt.

Ghemul s-a-ncâlcit și nu-i găsesc începutul.

Vreau să țes cuvinte ce pot fi desenate.

Țesătura e-un poem al iubirii.

Văd înlăuntrul meu o  voce ce se-mpletește.

.........................

Geniul meu m-a-nțepat

Durerea mea-și arcuiește sprâncenele.

Taina e deja-mbăiată, așteptându-și giulgiul.


Mi-am șoptit:


„Eliberează-ți rațiunea și fii generos.

Acesta este timpul maimuțelor.

Distinge între cel ce face rău și cel ce blestemă.

Tăcerea s-a transformat într-o armă.”


Ahmed Lemsyeh (născut în 1950, în Sidi Ismail, provincia D'EL Jadida - Maroc ) este un poet marocan și își scrie poeziile în limba arabă-marocană. Lemsih scrie pentru revista Al-Ittih'ad al-Ishtiraki și predă la un liceu din Rabat - Maroc.

      Colecțiile sale de poezie sunt ,,Riyyah Allati Sata-'ti'' (Vânturile care vor veni - 1976); ,,Fayadan Aththalj'' (Potop de zăpadă - 1986) și ,,Skun Trez Lma'' (Cine a brodat apa - 2000)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează