Powered By Blogger

19 aug. 2021

Rocada - Constantin Abăluță














Grăbit las totul la o parte

strada mea e scurtă

nu mai mult de 100 de metri

o parcurg în zece minute

ajung la colț

intru la megaimage

cumpăr ce cumpăr și când să ies plouă

ce să fac cu bastonul

n-am învățat nimic de la tata

care folosea umbrela

în chip de baston

asta nici măcar nu-i poezie

ci apă de ploaie dar a stat

alte timpuri aruncă alte umbre

în mâna mea plasa ușoară

m-aș mai plimba

prin aer sunt unele sunete care-mi plac

e totul gata acolo pe cer

mâna prietenoasă a unui nor

mă apucă

și mă duce pe tot alte străzi

către o aniversare

necunoscută

vivat congenerilor vivat

cu norul mână-n mână

voi prezida conclavul

voi face rocada

bastonului cu umbrela

zâmbește tat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează