Powered By Blogger

16 nov. 2021

Dacă vrei să n te mai întorci - Ana Blandiana

 














Dacă vrei să nu te mai întorci 

fereste-te de mătrăgună -

ea-mi fură seara glasul 

și plânge cu el

din urmele tălpilor tale; 

dacă vrei să mă uiţi 

ascunde-te de lună -

îți va aminti

cum am mers prin lumina ei 

cu picioarele goale;

dacă vrei să pleci 

ascunde-te de ploaie, 

ferește-te de ninsoare, 

dacâ vrei să mă uiţi

nu te apropia de mare,

înconjură marea,

nu te-arăta sub zborul păsărilor, 

fugi de sălciile cu pletele prelungi, 

până vei găsi locul unde te 

așteaptă uitarea

de tot ce-i viu ascunde-te. 

O, dar dacă vrei să pleci 

dacă vrei să mă uiţi,

nu încerca să mori,

mai ales nu încerca să mori -

știu să cobor ca într-o fântână 

prin flori...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează