Powered By Blogger

20 nov. 2021

Iarnă clinică - Ioana Crăciunescu











Mi-e frică și mi-e rușine

de mine, de oasele mele, de sexul meu.


Există un mers înapoi în tumoare,

o reașezare a morții în țesuturi,

o bucurie a depravării.


O sanie ca un tăvălug, trasă de reni,

ți se suie în pat, ți se așează pe piept cu toată greutatea,

te privește în ochi, îți scuipă în față imaginile copilăriei

– clopoței, stridențe spărgând auzul – îți ninge pe creier.


Unde se vor fi dus toate proiecțiile tale

toți câinii prieteni

gudureala mârâitul lor curtenitor…


Pe aleile ospiciului hulubi albi ciugulesc grăunțe

zăpada

dormitoare de soldați nervii mei – mereu în alarmă.


În memoria nopții

țâșnește feroce, agilă ca o panteră, imaginea ta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează