Powered By Blogger

17 dec. 2021

Ninsoarea - Leonida Lari

















S-a stins iubirea, dragul meu, mă iartă,

nu eu m-am străduit spre a o stinge -

şi trupul ei subtil, pătruns de soartă, 

se-acoperă de fulgi, căci ninge, ninge!


Peste țarini setoase de-un mileniu 

ninge aşa, cum n-a mai nins vreodată, 

ninge aşa, de parcă-un om de geniu 

s-a pomenit cu lama-n bereghetă.


Şi neaşteptat l-a răzbunat natura, 

vărsând pe lumi potopul de ninsoare -

ninge cumplit, de îmi lipseşte gura, 

şi cad troiene peste disperare.


Imaculat dezastru! Unde-s, unde 

urmele lui ce m-au făcut să sufăr? -

Zăpada totu-nghite, totu-ascunde, 

chiar şi pe mine - albă-s ca un nufăr.


Un nufăr uriaş care uneşte 

cer şi pământ prin al ninsorii vaier - 

s-a stins iubirea ca pe țărm un peşte, 

doar lacrimi înghețate ard în aer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează