Powered By Blogger

18 dec. 2021

Pe sub ușă - Marin Sorescu

















Ziua de azi

mi-a fost vârâtă, ca de obicei,

pe sub ușă.

Mi-am așezat pe nas ochelarii

și-am început

s-o citesc.

Nimic deosebit,

după câte văd.

Cică pe la prânz o să fiu cam trist,

nu se specifică motivul,

și-o să continui să iubesc lumina

de unde-am rămas ieri.

Pagina externă informează

despre tratativele mele cu apa, cu munții, cu aerul

în legatură cu pretenția lor absurdă

de a-mi intra în sânge și-n creier.

Apoi, obișnuitele știri

despre puterea mea de muncă,

despre drumul la pâine,

despre buna dispoziție

(dar nu se suflă un cuvânt

în legatură cu situația

din ficat.)

Unde s-o fi tipărind

viața asta a mea,

că e plină de greșeli

inadmisibile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează