Powered By Blogger

18 ian. 2022

Dezamăgiri - Boris Ioachim











Scrobeala cerului mă doare...

e-un anotimp controversat:

pe-o parte-a inimii port soare -

pe alta brume s-au lăsat.


Şi-n timp ce-n chiote desprinse

din desfrânări cu noul vin,

în mine, sentimente-aprinse,

înfășurate-s în pelin.


Pelin mi-e sufletul şi viaţa,

O! Toamna-i anotimpul mort...

mă adumbreşte zilnic ceaţa -

și nouri negri-n suflet port.


Prea mult iubit-am primăvara -

prea mult iubirea-am preamărit...

știu c-am greşit - şi port povara

de-a mă minţi şi-a fi minţit.


Pentru că-n fond, ce e iubirea?! 

Un şir perfid de doruri vagi;

nu să iubim ne e menirea -

ci suferinţei să-i fim dragi.


Dezamăgiri, trădări şi vise,

treptat, cu grijă, m-au sleit...

mi-s tâmplele de doruri ninse

și de dorinţe-s obosit.


Aşa c-o să mă-ntorc în locul

de unde am fugit, stupid,

ca să-mi găsesc în dor norocul...

la mine-n suflet mă închid.


Şi-o să şoptesc cu voce calmă,

azi, când pe nimeni nu-ndrăgesc,

rostind aprins, ca pe-o sudalmă -

oricui voi-va - "te iubesc"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează