Powered By Blogger

5 ian. 2022

Mi-e sufletul o creangă - Alexandru T. Stamatiad













Mi-e sufletul o creangă

ce-n umbră veștejește,

când te visez, tresare

și iarăși înflorește!


Mi-e sufletu-o fântână

uitată și pustie,

când îmi apari, prin farmec

se schimbă-n apă vie!


Mi-e sufletul un clopot

stingher și ruginit,

când mă privești, răsună

de parcă e vrăjit!


Mi-e sufletul o baltă

cu apă înverzită,

când  îmi zâmbești, întreagă

vibrează limpezită!


Mi-e sufletul o noapte

c-un cer pustiu, de ceață,

când îmi vorbești, deodată

se face dimineață!


Mi-e sufletul o mare

în veșnică furtună,

când mă săruți, răsare

fermecătoarea lună!


Mi-e sufletul atâta

de trist și obosit,

că fără tine-n viață

de mult aș fi murit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează