Powered By Blogger

8 feb. 2022

Tare-am fost - Virgil Carianopol


Tare-am fost, un om ca nimeni altul,

un sucit mereu, un strâmbă-drum, 

mi-am dorit, când eram jos, cu-naltul, 

iar de-acolo, unde sunt acum. 


Toată viața mi-o trăii bolnavă. 

Am fost mare, atât cât eram mic. 

Am suit când am căzut din slavă 

și-am căzut voind să mă ridic. 


N-am cerul la nimeni niciodată, 

chiar de-a fost să rabd, în viața mea. 

Am dat totul fără nici o plată, 

nevoind nimic să mi se dea. 


N-am lovit în nimeni. Mai-nainte 

am izbit în mine pentru-a ști

cât ar fi durerea de fierbinte 

pentru-acel pe care l-aș lovi.


Am trecut prin toate totdeauna 

ne-nsemnat, mereu un suferind, 

un vulcan, afară stins într-una, 

înăuntru, însă, clocotind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează