Powered By Blogger

8 feb. 2022

Nu - Virgil Carianopol


- Hai cu mine-alături, mi-a strigat

timpul dinapoi care tăcu. 

Pot să-ți dau ce nimeni nu ți-a dat! 

Am răspuns fără tristeți: - NU! 


- Îți dau aur, dacă vrei, mi-a spus, 

timpul următor care mă vru. 

Ai orice dacă-mi vei fi supus! 

Am răspuns cu îndârjire: - NU! 


- Hai cu mine, mi-a strigat Minciuna, 

știu lumini ce nimeni nu le știu. 

Am să-ți dau ce vrei, întotdeauna! 

Am răspuns ca și-nainte: - Nuuu! 


- Ești nebun, mi-a spus Nefericirea, 

am să-ți stau-nainte... și-mi șezu! 

- Du-te! mă-mpinse Strălucirea. 

Am răspuns și de-astă dată: - Nuuuu! 


Cât mi-aș face viața de amară, 

ca oricărui care mă ceru 

tuturor ce nu sunt pentru țară, 

voi răspunde totdeauna: - Nuuu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează