Powered By Blogger

16 mar. 2022

Litere I - Miltos Sachtouris

Litere I - Miltos Sachtouris


voi înceta să mai scriu poezii

ți-ai aruncat inelul de aur în

în mare

în nisipul în care zace craniul unui mort

și toate navele scufundate au ieșit la suprafață

în spuma mării

și căpitanul era viu

și marinarii zâmbeau


am spus că voi renunța să mai scriu poezii


la fereastra casei mele strămoșești

tatăl meu și mama

își flutură batistele și fac cu mâna


poeziile mele nu au putut 

să le citească

au uitat să citească

spun doar kappa alfa și delta epsilon


tu m-ai mințit

în acest loc al craniului roșu care râde

m-ai păcălit

de aceea te-am păcălit și eu

iar tu m-ai crezut


blestem al celor șapte umbre


mereu voi scrie poezii


traducere adina v.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează