Powered By Blogger

8 mai 2022

Pace - Antonia Pozzi


Ascultă:

Cât de aproape clopotele sunt!

Uite: plopii, pe șosea, se-ntind

sunetul să îi îmbrățișeze.Fiece bătaie

e o adâncă mângâiere,  o moale

manta de pace, din noapte

coborâtă să-nvăluie casa și viața mea.

Fiece lucru, în jur, e mare și umbros

ca toate amintirile copilăriei. 

Dă-mi mâna: știu cât a durut

sub brațul meu, mâna ta.Dă-mi-o.

Astă-seară buzele nu-mi ard.

Să bântuim așa: drumul e lung.

Citesc printr-un mare semn viitorul

ca pe foaia ce-mi stă sub ochi:

pe urmă, viziunea cade brusc

în bezna neștiutului, precum această

albă pagină ce se rupe, curată,

pe postavu-nchis al biroului.

Dar vino: să bântuim: nici neștiutul

nu mă-nspăimântă, de-ți sunt aproape.

Tu mă faci bună și albă ca un copil

ce spune rugăciuni și-adoarme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează