Powered By Blogger

4 nov. 2022

Scurtă despărțire - Teodor Pâcă


Vă las în valea acestei stinse plângeri

Orice sfârșit vestește-un început,-

Mă duc eu primul sunt mai priceput,

Să pun din vreme șeile pe îngeri.


Zvântați cu zâmbet aripile plânse,

V-aștept la grajdurile de zmarald,-

Nu vă grăbiți, de-abia-i amiaz și cald

Și eu v-aștept și chingile sunt strânse.


Cînd veți veni-n amurg sub înserare,

Vom călări frumoși prin elizeu,

În cavalcadă, pân-la Dumnezeu

Descălecând la tronu-i, la picioare.


Ne-om prosterna cu frunțile alese

Pe lespedea de nouri, luminată,-

Cel mai frumos din noi v-a spune: „Tată,

Ți s-au întors feciorii cu mirese.


Pe unde ne-ai trimis a fost și bine

Si rău a fost pe drumul străbătut,

Dar tot ce-ai scris să facem am făcut

Și nu te-a dat nici unul de rușine.


Acuma ne-am întors cu toți, -ne iartă

Ce altă slujbă ne așteaptă, Tată?!”


……………………………..


Zvântați cu zâmbet aripile plânse,

V-aștept la grajdurile de zmarald,-

Nu vă grăbiți, de-abia-i amiaz și cald

Și eu v-aștept și chingile sunt strânse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează