Powered By Blogger

2 ian. 2023

La școală - Ion Pribeagu


Zvon si ciripiri de glasuri

Joc cu mingi si de sageti

Toate astea se întâmpla

La o scoala de baieti.


Într-o pauza profesoara

Pune câte o întrebare

- Ce ai vrea tu sa ai Naftule

Când ai sa te faci mare?


- Eu as vrea o bicicleta

- Dar tu, Smil?

- Un avion!

- Dar tu ala mic de colo

Ia raspunde, Natansohn?


- Eu... raspunde ala micu

Cu privirile hai-hui

Ma ietati gheverot, însa

mi-e rusine sa va spui...


- Ce înseamna „mi-e rusine”?

Spune-mi draga ca te pup

- Eu, când o sa fiu mai mare

Vreau sa-mi creasca par pe trup!


- Par pe trup? Cum vine asta?

Mie spune-mi momentan

Vrei ca sa traiesti în pesteri

Sau în jungla ca Tarzan?

- Nu vreau sa traiesc în pesteri

Sau în codru în Guyana

Ci asa precum traieste

Verisoara mea Sosana.


- Da drumoasa si isteata

Ce mai? Strasnica muiere

Are un smoc de par în fata

Si câstiga o avere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează