Powered By Blogger

26 ian. 2023

Romanță Mariei - Dumitru Karnabatt














Uitat-ai tot. Mario spune,

Trecutul tot fermecător?

În jurămintele nebune

Am fost atât de’ ncrezător!…

Eu te credeam de veci robită,

Acum plâng inima-mi sdrobită…


Ca două păsări călătoare

În grâu de aur, parfumat,

Noi rătăceam în înserare,

Și-n păru-ți negru și buclat,

Spunându-ți glume deseori

Îți aninam albastre flori.


O! Vremea dusă nu revine!

Când îmbătat de fericire,

Credeam privirile senine

Și jurăminte de iubire.

Și când în trista mea visare

Șopteam: Mario!…cu adorare.


Nebun am fost de te-am iubit

Atât de sincer și nevrut

În brațele-ți înlănțuit.

A fost un vis care-a trecut…

Cum piere visul pământesc!…

Dar totuși plâng când mă gândesc…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează