Powered By Blogger

2 ian. 2023

Vorba aia - Ion Pribeagu


La numai 15 anișori,

Aveam o creștere aleasă.

În pension făceam furori,

Dar eram tare rușinoasă.

Si când cu Nicușor vorbeam,

Mi-ardeau obrajii ca văpaia...

Țiu minte, cât de mult roșeam,

Când îmi spunea de  vorba  aia.


Într-o duminică, fiind cald

Și cum văzduhul sta să fiarbă,

M-am dus la gârla să mă scald,

Și mi-am pus hainele pe iarbă.

Dar Nicușor sta-n iarba strâns

Și mă privea cum făceam baia,

Mi-a fost rușine și am plâns,

Fiindcă-mi văzuse  vorba  aia.


Prin Cișmigiu, cu pas grăbit,

De la pension mergeam spre casă

Și-un ofițer m-a urmărit,

Spunându-mi dulce că-s frumoasă.

M-am rușinat și-am spus "merci"

Și ca să nu m-apuce ploaia,

M-am dus la el acasa și...

S-a întâmplat și  vorba  aia.


Deși sunt rușinoasă rău,

De toți băieții sunt curtată

Și-aleargă-n urma mea mereu

Aproape Capitala toată.

Și-n timpul verii, deseori

Sunt la Constanța sau Mamaia,

Petrec din noapte pâna-n zori

Că mult îmi place  vorba  aia.


Zadarnic, muritor sărman,

Vrei să găsești a vieții cheie !

Popescu scrie un roman

Fiindcă iubește o femeie.

Aseară s-a-mpușcat Bebe,

Aflând că l-a-nșelat Aglaia

Și toate astea pentru ce ?

Ah, numai pentru vorba aia!…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează