Powered By Blogger

5 feb. 2023

Vorbe într-o cabană din porumb - Carl Sandburg


Scrie-ți dorințele

pe ușă

și intră.


Stai afară

în apa lunii, a lunii recoltei.


Adu înăuntru

strângerea de mână a bostanilor.


Este un dor

în fiecare alună ?

Este o nădejde

în fiecare clucă de porumb ?

Este un sărut

în fiecare diformă umbră care se ridică ?


Trifoi și zumzet, deodată ;

vânturi puternice și noiembrie plouă.


Cumpără încălțări

pentru aspra vreme din noiembrie.

Cumpără cămăși

ca să dormi afară în luna lui mai.


Cumpără-mi

ceva fără folos, să-mi amintesc de tine,

Trimite-mi

o foaie de oțetar de pe un deal din Illinois.


Din chipurile care mărșăluiesc prin licăririle

buștenilor aprinși,

Din muzica focului care cântă iernii,

Fă ca al meu chip să umble prin purpură

și cenușă,

Fă-mă unul din cântăreții focului zvonind

o iarnă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează