Powered By Blogger

10 aug. 2023

Da, da, te ştiu - Rabindranath Tagore

 


Ceea ce-mi dărui cu mâinile-ţi primesc

nimic mai mult, iubito, nu-ţi cerşesc!

Da, da, te ştiu eu, cerşetor umil ce-mi eşti,

tot cerul inimii tu mi-l cerşeşti!


Dacă-mi vei da o floare rătăcită, una,

în inimă o voi păstra pe totdeauna!

Dar dacă spini cu ea ţi-oi da?

Voi sângera şi voi răbda!


Da, da, te ştiu eu, cerşetor umil ce-mi eşti,

tot cerul inimii tu mi-l cerşeşti!

O dată, doar o dată ochii iubitori

să-i nalţi în ochii mei, să mă-nfiori,


Şi viaţa mi s-ar face dulce foarte

și dincolo de moarte!

Dar dacă ghimpi vor creşte din priviri prelungi,

Îmi voi susţine, pieptul să-mi străpungi!


Da, da, te ştiu eu cerşetor umil ce-mi eşti,

tot cerul inimii tu mi-l cerşeşti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează