Powered By Blogger

10 aug. 2023

Balada unei scoici visătoare - Arcadie Suceveanu

 


Vino odata, dulce himera,

Firule-de-nisip-princiar,

Si-n trupul meu cu iluzii de sfera

Implanta lancea ta de clestar.

In namol, sub o tija de nufar,

Te-astept zi si noapte, te-astept;

Se-nroseste apa cand sufar,

Perla lunii imi sangera-n piept.


Confunda mlastina cu oceanul.

Intre liane, moluste si pesti,

Trece ziua, saptamana si anul

Si-mi subtie credinta-n povesti.

Indurereaza biologia mea visatoare,

Sangerosule, tandrule Cavaler,

Sa-mi curga carnea spre-ascunse tipare

De dor, de-armonii si mister.

Pune in ordinea mea fireasca o alta

Ordine, decat in coralii comuni – 

Sa se cutremure mediocra apa din balta

De puterea nemaivazutei minuni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează