Powered By Blogger

6 feb. 2024

Nisipul - Geo Bogza

 

Îmi spui că e doar un fir de nisip ,că nimic nu poate face un fir de nisip.

Iar eu îți spun că un fir de nisip , poate face foarte mult atunci când se desprinde dintre miriadele de fire de nisip de pe fundul oceanului, atunci când, printr-un act de voință, își hotărște un destin singular și tragic. Îmi spui că e doar un fir de nisip ,singur într-o imensitate de fire de nisip, că nimic nu poate face un fir de nisip. Iar eu îți spun că un fir de nisip poate face foarte mult atunci când renunță la fundul liniștit al oceanului și pătrunde în măruntaiele scoicii . Atunci scoica se îmbolnăvește , nu se poate să nu se îmbolnăvească și pâna la urmă apare incredibila perlă. Îmi spui că e doar un fir de nisip, eu știu că e doar un fir de nisip, dar nu mă pot opri să visez INCREDIBILA PERLĂ.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează