Powered By Blogger

27 iul. 2024

Te-ai dus - Silvia Kaputikian

 

Te-ai dus… dar sufletul meu știe:

Nu-i despărțire pentru noi.

Știu, umbra mea o să se-ație

Pe orice drum vom fi noi doi.

Eu casa-ți sunt, îți sunt și cale,

Duci chipul meu pe unde treci.

Pătrund în gândurile tale

Și alta n-are loc în veci.

Orice privire de femeie

Ar întâlni privirea ta,

Tot ochii mei or sa scânteie

Și-n fața pururi îți vor sta.

Oricâte voci să te-mpresoare,

Tot vocea mea vei auzi,

Voi fi în crengi dezmierdătoare

Și-n ochii nopților târzii.

Cândva, acasă, într-o seara,

Ai să te-ntorci, să-ți amintești;

Voi fi ți fumul de tigară

Și raza stelei din ferești.

De-aș fi la orice depărtare,

Te-ajung și inima-ți ating.

La geamul tău sunt numai boare,

Și – vifor, geamul ți-l împing.

În clipa ta pătrund, și-n casă,

Și – vijelie – voi sufla,

Voi răscoli hârtii pe masa,

Și poate-ntreaga viața ta.

Și astfel n-ai să poți uita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentează